Събития
Saatchi&Saatchi организира безплатна лекция

Организатор: Saatchi&Saatchi
Дата: 19.05.2016
Място: Висше училище по застраховане и финанси - аула


Могат ли хората да бъдат като брандовете? Как да управляваме стратегически поведението и присъствието си он- и офлайн, за да постигаме по-лесно целите си и да имаме повече успех? Как да си създадем атрактивен и печеливш образ, който да ни "продава" успешно като личности и професионалисти?

Това са някои от въпросите, на които ще даде отговор безплатна лекция на тема "Брандът АЗ", организирана от рекламната агенция "Saatchi&Saatchi България" и Университета по финанси, бизнес и предприемачество – ВУЗФ. Събитието, на което "Кариери" е медиен партньор, ще се проведе на 29 май 2016 г., от 10:00 ч., в Аулата на ВУЗФ. Входът е безплатен, нужна е само предварителна онлайн регистрация.

По време на презентацията Милин Джалалиев, управляващ партньор на "Saatchi&Saatchi България" и един от преподавателите в магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт" на Saatchi&Saatchi и ВУЗФ, ще разкаже за същността и значението на личния брандинг. Той ще даде няколко насоки и подходи как да го прилагате ефективно, за да бъдете по-успешни в общуването, работата си, а, защо не, дори и в личния си живот.

В рамките на събитието ще бъдат обявени и условията за участие в конкурса за стипендии за предстоящото ново издание на магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт". Присъстващите ще имат възможност да се запознаят лично с някои от преподавателите, както и да видят и презентациите към курса "Творческо мислене" на настоящите студенти в магистратурата. Пълните условия на конкурса за стипендии ще бъдат обявени едновременно и на сайта на Karieri.bg на 29 май.

Магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт" е създадена по инициатива на рекламната компания Saatchi&Saatchi и се развива съвместно с ВУЗФ. Преподаватели са както практици с дългогодишен опит в областта на маркетинга и комуникациите, така и доказали се академични специалисти. Целта на програмата е да комбинира теоретичните знания с практическите умения. Тя покрива целия цикъл на създаване на един продукт и неговия живот и е подходяща както за хора, които имат начални познания в областта на маркетинга и рекламата, така и за такива, които биха искали да натрупат достатъчно знания и умения, за да направят кариерна промяна.




КОНФЕДЕРАЦИЯ НА НЕЗАВИСИМИТЕ СИНДИКАТИ В БЪЛГАРИЯ БЪЛГАРСКА СТОПАНСКА КАМАРА КТ Подкрепа